Johdanto
Katsoimme mainoksen “Tahdon tosimiehen” Valio piimä arkistomainoksen. Mainoksen takana on Valio, joka mainostaa heidän tuotettaan, valion piimä.
Markkinoinnin apukeinoina tässä on käytetty laajasti eri näkökulmat huomioon otettuna. Piimää markkinoidaan muuan muassa kuvakerronnan, musiikin ja sanoituksen avulla.
Miljöö mainoksessa sijoittuu maaseudulle ja siellä tyypillisiin paikkoihin. Mainos on hieman vanhanaikainen ihmisten pukeutumistyyli huomioon otettuna ja maalaisarki, jonka mainoksesta huomaa.
Myös mainoksessa käytetty musiikin päälle laulaminen on osittain vanhanaikaista ja epäselvää murretta. Mainos on julkaistu vuonna 1993.
Tämän Valion mainoksen, jonka katsoimme, tavoitteena on saada ihmiset kiinnostumaan Valion piimästä sekä muista Valion tuottamista tuotteista menevällä tarinamuotoisella mainoksella ja markkinoinnin apukeinojen dramatisoinnilla.
Kohderyhmä tässä mainoksessa on aikuiset ihmiset. Pääosin kohderyhmänä on terveyttä arvostavat aikuiset, sillä piimän tuoma hyvä olo ja terveys on suuressa roolissa tässä mainoksessa.
- Äidinkieli (Suomi)
- Arvosana: 8
- Sanamäärä: 301
Vastaa